تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۰
خرید و فروش پرینتر در تبریز در بسیاری از فروشگاه‌ها به‌صورت حضوری و غیر‌حضوری انجام می‌شود. این کار ممکن است بسیار ساده به‌نظر بیاید اما عدم دانش و آگاهی در زمان خرید دستگاه شما را به دردسر می‌اندازد. پس قبل‌از خرید حتما باید جواب سوال‌های زیر را بدانید.
ما به‌عنوان خریدار زمان خرید به چه نکته‌هایی توجه کنیم؟ خرید از نمایندگی‌ها چه مزایایی دارد؟ آیا دستگاه نو بهتر نیست؟ چرا پرینتر دست‌دوم بخریم؟ آیا این وسیله استوک را می‌توان با گارانتی و ضمانت کالا خریداری کرد؟ پرینتر تک‌کاره چه تفاوتی با پرینتر چند‌کاره دارد؟ بهترین مارک‌های این دستگاه کدام هستند؟ با ما برای رسدن به پاسخ این سوالات همراه باشید.

پرینتر تک‌کاره یا چند‌کاره؟

همین ابتدا بیایید ببینیم کدام گروه انتخاب بهتری است. خرید و فروش پرینتر استوک تک‌کاره برای افرادی مناسب بوده که فقط برای کارهای روزمره و کاربردهای خانگی و استفاده در اداره‌های کوچک نیاز به پرینت‌گرفتن ساده دارند. ولی مدل‌های چند‌کاره قابلیت‌هایی مانند فکس، اسکنر و کپی‌کردن نیز دارد.
این دستگاه‌های چند‌کاره به گروه‌های 2 کاره، 3 کاره و 4 کاره تقسیم می‌شوند. اداره‌ها یا دفترهایی که فضای محدودی برای قرار‌دادن پرینتر دارند یا دستگاهی چندمنظوره می‌خواهند، بهتر است مدل چندکاره را انتخاب کنند. با این مدل‌ها شما می‌توانید قابلیت اتصال به وای‌فای، چاپ ابری و کارت SD را تجربه کنید.

بهترین پرینترها

خرید و فروش پرینتر در بازار به یک مدل خاص محدود نمی‌شود. مدل‌های زیادی از این دستگاه برای معرفی وجود دارد. این مدل‌ها از لحاظ قیمت، کیفیت، کارایی، رضایت جهانی، سرعت و امتیاز جزء بهترین‌ها هستند. پس در خرید آن‌ها اصلا تردیدی نداشته باشید.

پرینترCanon مدل Pixma TR4720

یک پرینتر با بازدهی متوسط است که با کمی پرس‌و‌جو از مراکز خرید و فروش پرینتر کانن متوجه قیمت معقولانه آن نیز خواهید شد. یعنی شما هزینه‌ای متناسب با کارایی آن می‌پردازید. چاپگری که تمام رنگ‌ها را بدون فرورفتگی تفکیک می‌کند و جزء مقرون‌به‌صرفه‌ترین‌ها است.
تنها ایرادی که می‌توانید از این دستگاه بگیرید، صدای تقریبا بلند آن بوده که در مقایسه با قیمت و کارایی‌اش زیاد به چشم نمی‌آید. برای خرید این پرینتر می‌توانید به نخستین کو، نمایندگی پرینتر کانن در تبریز مراجعه کنید.

پرینتر HP مدل OfficeJet Pro 9015e

اگر شما در خانه کار می‌کنید اما به تمام مزایای یک پرینتر اداری نیاز دارید، این مدل بهترین انتخاب خواهد بود و مراکز خرید و فروش پرینتر hp قطعا به شما در خرید این وسیله کمک شایانی می‌کنند.
پرینتر OfficeJet Pro 9015e دستگاهی با سرعت مثال‌زدنی است. به‌طوری که 10 صفحه را در 32 ثانیه چاپ می‌کند. نخستین کو نمایندگی پرینتر اچ پی در تبریز بوده و نیاز شما را به این محصول پاسخ می‌دهد.

پرینترBrother مدل HL-L2395DW

خرید و فروش پرینتر آکبند و استوک
بالاترین امتیاز بهترین چاپگر سیاه و سفید به این مدل پرینتر می‌رسد. بهطوری که خرید و فروش پرینتر برادر در تمامی فروشگاه‌ها در بالاترین تعداد ممکن صورت می‌گیرد. این حرف با استناد به میزان فروش فروشگاه نخستین کو به‌عنوان نمایندگی پرینتر برادر در تبریز گفته شده است. میزان رضایت خریداران نیز حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد.
پرینتر برادر ترکیبی از قیمت پایین، راه‌اندازی بدون دردسر، عملکرد فوق‌العاده و رضایت جهانی مشتری‌ها است. چاپگر تک‌رنگی که به‌طرز ماهرانه‌ای کار خود را انجام می‌دهد و ویژگی‌هایی مانند اتصال به وای‌فای، پشتیبانی از گوگل کلد پرینت و چاپ شبکه در مقایسه با قیمت کم و سرعت چاپ بالا باعث معروفیت چند برابری این دستگاه شده است.

نکته‌های مهم برای خرید پرینتر خوب

با رعایت این نکات فرقی نمی‌کند پرینتر شما استوک ایران یا اروپا باشد. در‌هر‌صورت یک خرید معرکه به لیست تجربه‌های شما اضافه خواهد شد. این نکات عبارت‌اند از:
  • برای خرید حتما به یک فروشگاه معتبر و با سابقه مراجعه کنید.
    حتما انتظاراتی را که از دستگاه دارید، برای خود کاملا واضح مشخص کنید تا متناسب با بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.
    زمان خرید از فروشنده بخواهید کیفیت دستگاه را به شما نشان بدهد و آن را تضمین کند.
    تمام قطعه‌ها را بررسی کنید و مطمئن شوید که در‌صورت خراب‌شدن می‌توانید آن‌ها را در بازار ایران پیدا کنید.
    اگر صدای دستگاه برای شما مهم است قبل‌از خرید بررسی آن را فراموش نکنید.
    حتما دستگاه پرینتر استوک را زمان چاپ در تعداد بالا امتحان کنید.

نخستین کو نمایندگی پرینتر در تبریز و تمام ایران

خرید و فروش پرینتر آکبند و استوک
شاید برخی افراد نیاز به خرید و فروش پرینتر نو داشته باشند یا اصلا پرینتر آن‌ها با تعویض چند قطعه مانند روز اول کار کند و احتیاجی به خرید پرینتر جدید نباشد. پس ما به یک فروشگاه که قطعات انواع پرینتر را موجود دارد نیاز خواهیم داشت.
حتی امکان دارد شما سوال‌های زیادی دراین‌باره داشته باشید. پس وجود یک پشتیبان نیز خالی از لطف نخواهد بود. تازه اگر خرید پرینتر استوک، اینترنتی باشد اینکه اول آن را از نزدیک ببینیم و بعد پول آن را پرداخت کنیم حس اطمینان بیشتری به ما بدهد. البته انتظار برای دریافت کالا هم جالب نیست پس بهتر است دستگاه را در کمترین زمان دریافت کنیم.
خیلی از ما انتظار داریم فروشگاه مد نظرمان قابلیت مرجوع کالا را داشته باشد تا اگر بعداز مدتی متوجه وجود اشکالی در دستگاه شدیم، فروشگاه آن را از ما پس بگیرد یا با جنس دیگری تعویض کند. حالا کدام فروشگاه تمام این خدمات را به ما می‌دهد؟
نخستین کو فروشگاه خرید و فروش پرینتر آکبند و استوک انتخابی مطمئن با سال‌ها تجربه است که انواع چاپگرها و حتی پول‌شمارها و کارتیج‌ها را در قیمت‌های متفاوت موجود دارد و شما با هر بودجه‌ای می‌توانید بهترین خرید را از آن داشته باشید. حتی برای تعمیر پرینتر و همکاری با سازمان‌ها نیز می‌توانید روی کمک نخستین کو حساب باز کنید. نخستین کو بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران شناخته می‌شود.

جمع‌بندی

خرید و فروش پرینتر در تمام ایران انجام می‌شود. اما شما به‌عنوان یک خریدار بدانید دقیقا چه توقعاتی از دستگاه دارید؟ با توجه بودجه خود می‌توانید چه مدل‌هایی را از دسته نو یا استوک خریداری کنید؟ فروشگاه منتخب شما چه خدماتی بعد‌از خرید به شما می‌دهد؟ زمان خرید دستگاه باید به چه نکته‌هایی توجه کنید؟
ما سعی کردیم بهترین مدل‌های پرینتر موجود در بازار را به شما معرفی کنیم و نکات مهم را هنگام خرید خاطرنشان شویم. توجه به نکات این مقاله به شما کمک می‌کند تا خریدی به‌صرفه، سودمند و آگاهانه را تجربه کنید. مدل های موجود را میتوانید در وبسایت رسمی نخستین کو ملاحضه کنید. http://hadidnews.com/vdcdzf0s.yt0nf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما