تاریخ انتشار :شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰

به منظور تامین گرمایش در گلخانه ها با راندمان بالا و مصرف انرژی پایین میتوان از دستگاههای گرمایش تابشی گرماتاب استفاده نمود. این امر میتواند علاوه بر کاهش مصرف انرژی، میزان تولید در گلخانه ها را افزایش دهد. سامانه های گرمایش تابشی در گلخانه ها میتواند ضمن کاهش مصرف گاز و برق، تامین گرمایش گلخانه را با بهترین وضعیت مهیا نماید. استفاده از بخاری تابشی و نتایج درخشان آن به جهت مشابهت با نحوه تامین گرمايش خورشيد، استفاده از این نوع بخاری ها را در دنیا با استقبال روز افزون مواجه نموده است. در بسیاری از گلخانه های ساخته شده در ایران نیز نصب هیتر تابشی از سری تولیدات شرکت ایران مشعل با برند ثبت شده گرماتاب در بسیاری از گلخانه ها، رضایت مندی بالایی را به همراه داشته است. گلخانه داران که اقدام به تولید گل و یا صیفی جات مینمایند با مزایای این نوع سامانه ها آشنا شده و با توجه به اثرات مثبت و مفیدی که این نوع روش تامین گرمایش در گلخانه ها به همراه دارند نسبت به نصب و راه اندازی گرماتاب اقدام نموده اند. مشاوره در خصوص نحوه چیدمان و محاسبه تعداد دستگاه مورد نیاز توسط کارشناسان شرکت ایران مشعل به صورت رایگان انجام شده و همچنین نصب و راه اندازی آنها به همراه 10 سال گارانتی به صورت رایگان میباشد. طراحي، نصب و راه اندازی اصولی گرماتاب مي‌تواند نحوه تامین گرمایش در سرد ترین روزهای سال را تضمین نماید.

گرمایش گلخانه با گرماتاب
مزاياي گرماتاب در گلخانه
  • کاهش 90 درصد مصرف برق
    کاهش 50 درصد مصرف گاز
    كاهش آفات و بيماري در گلخانه
    امکان تامین گرمایش موضعی
    عدم اشغال فضای فیزیکی مفید
    تامین گرمايش با سرعت بالا
    امکان تامین گرمایش يكنواخت در مساحت گلخانه
    عدم ایجاد ميعان در سقف گلخانه
نحوه عملكرد گرماتاب گازی
نصب و راه اندازی گرماتاب در گلخانه ها با زنجیر و به صورت آویز از سقف گلخانه بوده و گرماتاب در ارتفاع حدود 4 و نیم متر به بالا از سطح زمین مستقر میگردند. مشعل گرماتاب با مصرف سوخت کاز کار میکند به طوری که گاز و هوا با نسبتي مشخص ترکیب شده و با عمل نمودن جرقه زن، احتراق و شعله ایجاد میگردد. شعله تشکیل شده وارد لوله آتش خوار شده و دماي این لوله را در حدود 450 درجه سانتيگراد بالا میبرد. گرمای حاصله پس از برخورد به رفلکتور به صورت امواج تابشی به سمت اجسام و مساحت زمین گسیل میگردد. امواج مادون قرمز یا همان امواج تابشی برای گرم نمودن اجسام و کف سالن نیاز به واسطه قرار دادن هوا ندارند.
قیمت گرماتاب گازی
بخاری تابشی گرماتاب با الگو برداری از نحوه انتقال حرارت توسط خورشید، امواج مادون قرمز را بدون واسطه قرار دادن هوا به اجسام گسیل میگردد. این امواج پس از برخورد به اجسام به انرژی گرمایی تبدیل میگردد. یکی از مهمترین مزایای تامین گرمایش با این روش کاهش اتلاف انرژی می باشد. انرژی تابشی جذب هوا پس از برخورد با اجسام آزاد شده و به گرما تبدیل میشود. در روش های قدیمی تامین گرمایش که بر اساس جابجایی هوای گرم میباشد با توجه به سبک تر بودن هوای گرم، حرارت به بالای سقف سالن منتقل شده که این موضوع اتلاف انرژی را در پی خواهد داشت. گرماتاب با ایمنی بالا به منظور تامین گرمایش فضاهای باز رستوران، آلاچیق، ویلا، روف گاردن، تراس و سالنها و فضاهای بزرگ بسیار مناسب میباشد. جهت اخذ قیمت گرماتاب گازی میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط بوده و به صورت رایگان اطلاعات مفید را دریافت نمایید.
قیمت گرماتاب گازی
قیمت هیتر تابشی با موضوعات و پارامترهای مختلفی ارتباط دارد. از جمله این موضوعات، کیفیت قطعات مصرفی، ظرفیت حرارتی بخاری و عملکرد خدمات پس از فروش آن شرکت بستگی دارد. با توجه به اهمیت بالای ایمنی در دستگاه گاز سوز، عموم خریداران کیفیت را بر موضوع قیمت مقدم شمرده و سعی مینمایند این نوع تجهیزات گرمایشی را از شرکتهایی تهیه نمایند که سوابقی روشن و مطلوب داشته باشند. شرکت ایران مشعل با تولیدات خود با برند گرماتاب از قطعات اصلی و با کیفیت در تولیدات خود استفاده مینماید و کلیه دستگاهها با نشان استاندارد ملی ایران و منطبق با استانداردهای روز اروپایی میباشد. کلیه دستگاهها نیز با 10 سال گارانتی مشعل و فن، 10 سال کلیه لوله ها و 15 سال خدمات پس از فروش ارایه میگردد. وجود آزمایشگاهی مجهز در داخل شرکت که همکار اداره استاندارد ایران میباشد موجب گردیده کلیه گرماتابهای تولیدی مورد تست و بازرسی قرار گیرند. کیفیت بالای گرماتاب میتواند ضمن دارا بودن عملکرد بهینه و افزایش طول عمر دستگاه، ایمنی را نیز افزایش دهد.
قطعات اصلی گرماتاب
گرماتاب سرامیکی
گرماتاب سرامیکی یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت ایران مشعل میباشد که برای بالکنها و رستورانها و به طور کلی برای فضاهای باز با ابعاد کوچک مناسب میباشد. این نوع دستگاههای گرمایشی میتواند تامین گرمایش فضاهای باز مانند رستوران، ویلا و آلاچیق را با راندمان بالا و مناسب محقق نماید. شدت حرارت گرماتاب سرامیکی بالا بوده و ابعاد آن حدود یک متر میباشد. گرماتاب سرامیکی دارای ظاهری زیبا و دکوراتیو بوده و بر روی دیوار یا بر روی پایه نصب میگردد. سرامیکهای به کار رفته در این نوع دستگاهها‌ دارای کیفیت و ضریب تابش بالا میباشد. پس از روشن نمودن دستگاه پنل های سرامیکی سرخ شده که این امر موجب انتشار امواج تابشی میگردد. پس از برخورد امواج تابشی با اجسام، انرژی گرمایی آنها آزاد شده و دمای اجسام افزایش میابد.
مزایای گرماتاب سرامیکی گازی
از مزایای این نوع سامانه های گرمایشی میتوان به موارد زیر اشاره نمود.
  • کیفیت بالای سرامیک‌
    کیفیت بالای راندمان حرارتی
    ضریب حرارتی بالا
    مقاومت در برابر شوک حرارتی
    کیفیت بالای بدنه در برابر رطوبت و زنگ زدگی
    سنسور تشخیص پایداری شعله
    امکان نصب بر دیوار و یا بر روی پایه
برای ثبت درخواست می توانید از طریق شماره تماس 09124884905 و یا با مراجعه به وب سایت ما به ادرس GARMATAABAN.COM با ما در ارتباط باشید. http://hadidnews.com/vdcaaone.49nae15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما