تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۸
فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای گفت: اگر رژیم جعلی صهیونیستی بخواهد از تهدید حمله کردن به مراکز هسته‌ای کشورمان برای تحت فشار قرار دادن ایران استفاده ابزاری کند، تجدید نظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای ایران و عدول از ملاحظات اعلامی گذشته محتمل و قابل تصور می‌باشد.
احتمال عدول از ملاحظات ایران در سیاست های هسته ای
به گزارش حدید نیوز؛ سردار حق طلب گفت: هدیدات احتمالی رژیم صهیونیستی مربوط به امروز و دیروز نیست، از سال‌های قبل رژیم جعلی صهیونیستی علاوه بر تهدید، نسبت به اقدامات خراب‌کارانه و تروریستی در حوزۀ صنعت هسته‌ای مبادرت ورزیده.

وی در ادامه گفت:با تلاش فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح با استفاده از طرح‌های پدافند غیرعامل و همچنین امکانات و تجهیزات بسیار پیشرفته و نیز به واسطه پراکندگی مجموعه‌ها و تاسیسات هسته‌ای کشورمان در سرزمین پهناور ایران، آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم.

ایشان اظهار داشت: مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی و اطلاعات لازم از همه اهداف در اختیار ما است و به اصطلاح برای پاسخ به اقدام احتمالی آنها، دست‌ها روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند برای نابودی اهداف مشخص شده است.

فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای گفت: به مردم ایران اطمینان می‌دهیم، با استفاده از طرح‌های پدافند غیرعامل و همچنین ابزار‌ها و تجهیزات پیشرفتۀ حفاظتی و امنیتی از تاسیسات مراکز و مجتمع‌های هسته‌ای کشور حفاظت و صیانت می‌کنیم؛ لذا مراکز هسته‌ای کشورمان در امنیت کامل است.


منبع: نور نیوز
http://hadidnews.com/vdccpeq1.2bq4s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما